فاطمه یعقوبی وکیل پایه یک دادگستری

انجام کلیه امور حقوقی کیفری و خانواده

فاطمه یعقوبی وکیل پایه یک دادگستری

انجام کلیه امور حقوقی کیفری و خانواده

وکیل پایه یک دادگستری | وکیل در غرب تهران | دفتر وکالت

 


 وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری کسی است که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق، در آزمون کانون وکلای دادگستری و پس از طی تشریفات و دریافت مجوزهای لازم و گذراندن دوره‌های کارآموزی در کانون‌های وکلا و اتیان سوگند توسط ایشان، وی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری نائل می شود.

بلاشک، وکیل پایه یک دادگستری، به عنوان متخصصین علم حقوق، با ارائه نقطه نظرات خویش بهتر از دیگران می توانند در زمینه تمیز حق از باطل و هدایت موکل، ضمن کمک رسانی به اشخاص بر پایه دانش و تجربه فنی خویش، موکل را در یک دادرسی عادلانه یاری نمایند.

دخالت در امور حقوقی، امری تخصصی و محتاج آموزش وکسب مهارتهای ویژه بوده و مباشرت در آن مستلزم تسلیط بر علم مزبور مشتمل بر آگاهی نسبت به مقررات موضوعه، اصول کلی حقوقی، و شناخت ساختار وسیستم قضایی موجود می باشد و عدم رعایت این مورد و نداشتن وکیل پایه یک دادگستری می تواند باعث بروز مشکلات جدی شود. وکلا برای طرح و اقامه‌ی دعوی و دفاع در محاکم اعم از کیفری یا حقوقی باید وکیل دادگستری و دارای پروانه‌ی معتبر باشند و پذیرش وکالت، غیر از وکلای دادگستری جز درمورد وکالت اتفاقی در محاکم مرقوم مجوز قانونی ندارد. جهت اطلاعات بیشتر بر روی وکیل پایه یک دادگستری کلیک نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.